Monday, December 20, 2010

~ Menghitung Hari ~

ehem..terasa cam nak nyanyi lak la..
lagu kris dayanti..hahahaha
menghitung hari..
detik demi detik..
masa ku nanti apakan ada..
jln cerita kisah yg panjang..menghitung hari..
adeh..menghitung hari utk ape yer..
menghitung hari saki baki yg tinggal kat shah alam nie ler..
dah 3 tahun aku jadik kuli batak kat cni nie haa..
skrg nie la masanya tuk aku menginggalkan tempat nie..
bukannye xsuke lagi,cume ade peluang kerjaya yg lebih baik..so aku gapai la..
xkan la nak terperap kat shah alam nie je kot..
bosan la..otak xberkembang dgn pesatnye..hahaha
mane la taw peluang kerjaya yg baru nie boleh mengembangkan lagi otak aku nie haa..
TAPIIIIIIIII....haaa,ade tapinye yg xbest nak taip 2..
sblm aku tgglkan tmpt nie,aku kene latih akak baru nie smpi pandai lor..
mslhnye payah nak ngajo org nie..xpaham2...
lain disuruh,lain dibuatnyer..cmne nak tgglkan tmpt nie..???
ahhhh,pedulik hape haku..pandai2 la kome nak idup kan..
hahaahaa.....ade ku kesah..lantok ler deme..jahatnye la aku nie..
muahahahaa.....

No comments:

Post a Comment