Monday, December 20, 2010

~ Hajat Tak Kesampaian ~

salam to all..
lame rasenye xmengomel kat blog nie..
aha,kali nie de entry baru..:(
tp klu nak diikutkan mmg byk sgt pon entry nak masukkan.tp cume xde mase jer..
almaklumlah,akhir2 nie komp aku nie mengong tahap cipan cikit..wat sakit hati jer..
klu ikutkan,nak je humbam masuk dlm longkang..tp memandangkan company punye..sabo ajelah..
hmmm...nape tajuk aku kali ni mcm sedih jer eh???
sbb mmg tgh bersedih pon..aduh..sakit hati plak bile pikirkan benda nie..
"MAJLIS KAWIN AKU TAK JADI"!!!!!.....klu korg rase cmne bile benda nie terjadi??
mesti hangin 1 badan kan..pdhal brg2 hantaran sume dah complete..
alih2 lagi 18hari nak majlis 1 ape pon xprepare..
mmg rasenye xkan ade kenduri la..menyirap darah rasenye..
kenape majlis kawin xjadik??? sbb duit hantaran dah abis dipakai oleh orang lain..!!!
best kan kalau pakai duit orang lain..tp bile suruh membayonye liat sungguh..mcm2 alasan dibagi..
padahal hak aku la yg ko pakai wat kenduri anak ko yg xkenang budi 2 kawin..
syok kan pki duit org lain?? mjlis grand livina ko wat tuk anak ko..
hak aku bile nak pulang???
smpi dah de cicit la jawabnye br reti nak membayo..
so kengkawan..xdelah nasi minyak nak di hidangkan tuk kamu semua yer..
sory geng...

No comments:

Post a Comment