Wednesday, June 23, 2010

Salam Perkenalan Dariku

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...=)
Kengkawan sume sihat ker?
Aha,dah nak mula menjinak-jinakkan diri di alam 'blog' la plak..hehehe
asik melayan facebook jer bosan gak..
Padahal org lain dah penuh pon blog dorg,tapi aku nie br je nak mule wat blog..
cian tol kan aku nie..ahaks..never mind la beb..
janji gua hepi,n xde kcu sesape pun..kikikikiki
Ape jelah yg aku nak bebel nie yer..
td byk yg ade dlm kotak pikiran aku nie..tp tetibe jer 'hang' la plak..adoyai..
nti ingat kang aku tulis la yer..
aku tulis nie pon sbb tgh xde report nak wat..
dok menatap pc lcd nie jer dr td..naik bosan gak la..hehehehe
xpe xpe,lepas nie aku akan rajin2kan diri meng'update' blog aku nie eh...
sayonara...see all of you next time..
take care beb..

No comments:

Post a Comment