Thursday, June 24, 2010

His Birthday - 25 June



Monink Everyone..
25 june 2010
Arini besday my fiancee..(zulkifli mohamed isa) hihihi
dah 25tahun cik abangku sayang upenyer..
tp xde bg hadiah ape pun..
just wish jer..=(
die majuk ke ngan aku eh?
so sorry my dear..syg xckup budget la nak beli present utk abg..
lenkali syg bg k..
mlm td tepat kul 12.00mlm aku wish kat die
hehhehe,die gelak jelah..
mesti die ingat aku xingat besday die la 2..
ok la,aku ade nyanyikan lagu ckit tuk die..
2 pun die yg mtk sbg hadiah..hehehehe
biar senang die tdo katenye..hahaha
mengada2 tol tunang aku 2..
mesti aku org pertama yg wish tuk die..
wah,syok giler rasenye taw...
xpelah,sbg pengubat duka & lara kan..
die jelah yg boleh wat aku hepi..
tgk la bulan depan ker,aku belikan la die hadiah
2 pon sbb nak cr barang wat hantaran kawin..hahaha
hadiah la 2 kan..kihkihkih..
sbnrnye mase 06 june2010 aritu,dah de sambut besday tok sume
sape yg lahir bln 6 dlm family aku aritu,skali sambut la..
ade la beberapa org..
kak nor (2jun),mak(14jun),cik da & acap(15jun),my love(25jun)
ade la kek sebijik sumbangan kak ila..
nyum nyum nyum...agak sedap la juga..
hehehehehe....=)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥





No comments:

Post a Comment